Got My Cursor @ 123Cursors.com

Wednesday, December 16, 2009

pengalaman melukis....^_^


bilakah anda mula melukis???

tular tajuk hari nie...aku saje jer tulis haramjadah nie.....

aku mula melukis pada umo aku kecik tapi aku tak ingat....aku terpengaruh dgn abang aku yg sangat handal melukis binatang yg pelik2........aku pown lukis benda2 yg ade disekelililg aku....

tapi aku mula menukar stail lukisan aku kepada manga style bila aku masuk form 1.....yg mempengaruhinye??channel animax kot dgn rakan yg duduk kat sebelah aku daniel....aku ske tgk lukisan die....walaupun tgh belaja die masih lagi melukis......aku ingat lagi folio dia yg penuh dgn anime O_o......lepas tuh aku berkawan dgn hazirah yg lukisan nyer suberb...mase form 2.....mase tu aku tak melukis betul2 lagi...aku saje2 ajer...hobi.....aku start melukis serius pown mase form 3....lepas aku belaja inking sendiri....boleh lar...aku practice inking guna lukisan art trade hazirah ngan aku.......hehe...sekarang nie pown aku rase byk yg aku kena belaja...aku akan bersemangat utk melukis bile lepas tgk lukisan2 org lain yg cantik......tapi aku rase minat ku berkurangan biler datangnyer pengaruh kpop kepada aku ......aku tak tahu saper yg mempengaruhi aku ..?? O-o


The EnD~

result PMR tak lame lagi nak kuor.....yuhuu

No comments:

Post a Comment