Got My Cursor @ 123Cursors.com

Thursday, February 18, 2010

AeGyO!!!






cilok dari random search....mataku tak boleh pandang ke tempat lain kalo ade mamat nie...hehe....bebelan mengarut taik kuda tak leh blah larut malam pukul 12 pm..hehe...sekarang ni asyik tgk u kiss punya perf jer dan aku akan tgk sowang jer....scandal lama aku pown dah tak tgk sekarang nie..huhu (sorry dongho )
aku tak leh tidor atau owg panggil imsonia??walaupown pegi kajang pagi tadi beli tu beli ni jalan sana jalan sini makan itu makan ini tapi aku tak penat langsung...?? aku hisap dadah ker??..hai tak leh blah...tapi aku punya kecerdasan mmg baguih punya hari nie...nasib baik aku lupa nak pegi metropoint...kalau tidak lagi penat ar kwn ak dua org 2......aku kalo dah dpt jln tak ingat dunia janji akudpt candy it suda cukup.....rasa mcm nak on9 sampai pukul 5 bleh tak??
Bapak:ko nak aku punya laptop 2 rosak ker??
ha...baru nak berniat sudah kena sound direct ngan bapak aku.....
teringin nak minum air sarsi...cet...lagi 3 hari jer nak skool...huhu bowink bowink bowink tak nak sekolah..huhu nak cuti setahun.....cuti bertahun tahun lagi baguih...sampai sini ajer aku mengarut hari nie......esok tak ngarut2 sbb nak tgk music bank.....aku tgk sikit jer..antaranya u kiss,cn blue,ZEA mazeltov ( aku suke plak lagu pelik nie)...kalo pemenang k chart aku dah leh agak sbb tu aku blah sebelum mb habis...hish tak suka tak suka tak suka overated overated overated...menyampah menyampah menyampah....emo pulak aku hari nie...hehe..ade ker budak kat umah tak tau emo 2 ape benda....bodoh thp keparat...suka hati aku jer sbut..sorry....aku bowink dgn internet lembab mcm siput sedut....bongok aku pown tak leh thn mcm nie...nak tgk hello baby episode 5 org tak sub lagi...lembab betul.......uwh luahan perasaan....dan sebut pasal luahan perasaan aku benci ngan mamat yg aku kenal dari darjah 1.....nak tau sape?? lu pikir ar sendiri takkan aku nak bagi tau ngok....................

1 comment: