Got My Cursor @ 123Cursors.com

Friday, June 25, 2010

DI sebalik mimpi~OMG!!!!!

AMARAN~CERITA NIE KISAH BENAR DAN LANTAK KORANG AR NAK CAYE KE TDK....AKU PEDULI APE

mimpi nie mase last school holiday.....ni akibat tgk kpop byk sgt kot dan lupe nak basuh kaki...ahak...guess what...aku mimpi dpt kapel ngan jinon fcuz..lmao...aku masih sbut WTH,WTF mase skarang ni tau...aku tak tau motif mimpi tapi lantak ar.....alkisah nye bermula mcm nie.....aku jln2 kat tmn tah mane aku tak penah tgk sambil mkn angin aku terpandang atas bawah depan belakang tiba tiba..........seekor anjing gigit kaki aku....argh!! first thing aku pikir mungkin aku akan dpt rabies (agaknye?) sbb kena gigit anjing...pastu aku pikir alah leceh ar nak samak...aku terus mengaduh sakit...adoi adoi adoi....lepas puas aku sepak terajang anjing 2....tiba2 ade mamat dtg menghampiri...pastu die ckp "kamu tak pape ker?"...mase tu aku tgh bengang dan sentap aku ckp "bute ke...." aku tersentap bile pandang muka die...aku hampir terjerit.....wootwoot rupenye jinon...aper agi muka aku merah mcm kena panggang...aper org putih kate?? blushing??...whateva.....aku trus membisu....die tanya "awak perlukan pertolongan ker?"...tibe2 aku terckp "saye suka awak"....oh tdk nie bukan aku nak ckp...(mimpi ni berlaku tanpa kawalan minda aku)....die pown ckp "okay kite kapel sampai awak sembuh,biar saye jage awak" OMG peliknye mimpi nie.........pastu mula lar aku dating ngan die..yg malu nyer...aku jln kat sebelah nampak sgt ar aku pendek...ahak benci gile aku 155 cm jer die 183 cm....beza 28 cm...bygkan ko ambik pembaris yg biase tu 2 btg pastu ukur........pastu die mcm nak ckp sesuatu tau tapi aku tersentap bile die makin dekat ngan aku (mcm komik shoujo ar plak).....baru die nak bukak mulut aku dah tersedar...heh....terus aku tak leh tido...sengal.......mimpi nie wat aku teringat kat bdak name haziq mase darjah lima....die dkt ngan aku pastu nak ckp sesuatu...aku rase confession kot...sebab kwn die fawwaz bagitau aku yg haziq nie suke kat aku....aku tak kenal pown sape mamat tu.....mase die nak ckp tu aku terus lari mcm lipas kudung......esok harinyer kwn aku sibuk menyakat aku sbb dowang nampak....mase 2 darjah lima mane ar aku tau bab2 benda nie.....org yg aku ske plak mcm tak perasan kan aku jer.....tapi mase darjah satu ar paling besh...aku duduk sebelah die mse 2.....tah ape psl aku nangis ari tu...pastu dia pujuk "jgn ar nangis nanti aku tak nak kwn kau"...aku terus berhenti nangis sampai sekarang(air mate kering)...aku stop suke die mase dpt tau die dah ade awek...lol

sekarang nie aku rase aku takde suke sape2 kot....ckp pasal confession aku penah ar terima dari 7 org lelaki tapi semua nyer aku tolak...sebab aku takde perasaan mase 2...hahahaha..sekarang nie kita wajib cinta kpd tuhan iaitu ALLAH SWT....takde cinta yg lebih agung

2 comments:

  1. spe yg pujuk ko tu? Mr.H kah? haha so sweet LOL

    ReplyDelete
  2. sweet lah mimpi kau tu..hihi XD...member ak pun pnah jgk dpt mimpi.tapi fren aq tu mmpi kawen trus ..ahaks.>.'<

    ReplyDelete