Got My Cursor @ 123Cursors.com

Thursday, June 10, 2010

haih~

knape cuti skola bole jadi bowink nak mati!!!!!!!
nasib baik tv ade jugak cite besh.....
semalam aku tgk dream team byk btul meh fav....ohohoho gembira tak terkata
minho ngan junho mmg regular ah....tapi taeminnie ngan dongjun ader!!!!
agak nye dah lama tak tgk taemin my heart beating so fast~listen to my heartbeat~ XD
skarang nie aku konfius nak bli handset jenis aper....bleh
mak aku baru bli kerusi baru....warne hitam plak tu woish cun gilak.......skarang nie tak online sgt sbb main badminton pagi dan petang.......berjaya kurangkan berat badan jadi 40 kg ahak...tak sangka diet aku menjadi...minum air oren,exercise, mkn buah ngan sayur byk dan kurangkan mkn nasik....
folio bio tak siap agi nie.....mak cik oi!!!!!!

2 comments:

  1. Taemin dgn Dongjun <33333
    Ilang 40kg? gile kenama amende je berat ko skrg? 2 kg? XDD Aku pon dlm misi menguruskan badan..haha ko da kurus xyah gedik nak kurus lagi..LOOOL

    ReplyDelete
  2. heh...aku hilang 2kg jek....weyh aku ni gemuk bahagian lain lar....bontot ngan paha ngan muke..

    ReplyDelete